torsdag 14 februari 2013

365foton2013 nr 50 DÅTID (121/365)


2 kommentarer:

  1. Men OJ! Är det någon som kör denna eller är den ett museumföremål? Ja du kanske vet att jag har MC därav mitt intresse. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo du, Pf, när vi satt på en trottoarservering i Loulé kom en kille körande och parkerade mc:n framför min kamera, vilken lycka! Killen såg lika sliten ut som cykeln! Ja, det har varit stor karnevalhelg här på Algarve. Jag tog nog 500 bilder och skulle kunna fylla 30 teman! Tack för att du var med och tipsade om schemaläggningen! Det är kanske lättare för bersökarna om det finns en bild varje dag, eller vad tror du? Du är ju ändå fantastisk som kommenterar ALLA bilder. Hoppas jag fårt bjuda på fika när vi ses i sommar, i Stockholm (vill se Hilma Klint före 26 maj eller vid vår sluss i Snäcke!

      Radera