söndag 17 februari 2013

365foton2013 nr 47 DUMPA (130/365)


9 kommentarer:

  1. *S* Har tänkt i samma banor ;) Men illustrerat det helt annorlunda.
    Gillar din bild! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. samma banor... annat tema ... ja, du kommer förstå den dagen det dyker upp ;)

      Radera
  2. Humm undrar var det Dumpade Dumpas när det Dumpat klart!!! ;D

    Ser inte ut att hålla sej på trotoaren utan gatan kan det möjligen
    också var i en parkeringsficka för dumpade föremål??? ;?

    SvaraRadera
  3. :-))
    och så pratas det i mobilen av dumpvakten .....

    nä du det är det jag vet att jag inte kan flyga! Men flyger flygplan gör jag absolut - det är jag inte rätt för ett skvatt. Har rest mycket periodvis....nu blir det sådär 1 gång per år...i juni Krakow. Då ska kameran gå varm!

    SvaraRadera
  4. ---- det är jag inte RÄDD för ett skvatt ska det vara...felstavning av mig flå't

    SvaraRadera
  5. Men var i fridens dar hittar du alla modeller, det ser ju ut att vara på stan.

    SvaraRadera
  6. Det är nog denna bästa dumpa-bilden jag har sett hittills :)

    SvaraRadera
  7. Måste man så måste man -även mitt på gatan! ;)

    SvaraRadera