lördag 30 november 2013

365foton nr STORHET (345/365)

Storhetsvansinne?
Barnasinnevansinne?

7 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag tror det barnasinne och inget annat.....men vad odlas det där? Kanske jordgubbar för det skulle passa slottet!

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som en legoborg i mina ögon alltså barnasinnevansinne.

    SvaraRadera
  4. det är en tysk, som byggt en riddarborg! Det bryter av mot grekisk byggstil - det kan man lugnt säga!

    SvaraRadera
  5. Ser ut som ett riktigt sagoslott

    SvaraRadera
  6. Märks tydligt och tror mest på skrytbygge och undrar om de skulle bygga eller få bygga samma hemma i sitt moderland!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  7. Haha där skulle man bo, barnasinnesvansinne tror jag på.. Men jag vet inte riktigt om jag skulle vilja ha en sån placerad var som helst

    SvaraRadera