onsdag 30 oktober 2013

365foton2013 nr 126 IDENTISK (289/365)


4 kommentarer:

  1. Hahaa.. Du fick mej att fastna i Portugal istället för kommentera hos dej igår! Kunde knappt sluta läsa "Man ser floden" och det finns mer kvar fast ögonen gick kors till slut mitt i natten sen var det kört med nätet! Nu får jag se till att inte fastna på sidovägar innan jag hunnit klart hos dej!!!
    Väldigt vackra dahlior synd det är bara sånt arbete med vinterförvaring! Underbar färg du hitta!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Jaa, lika fina båda två. :))

    SvaraRadera
  3. Jättefina är dahlior. För ca 10 år sedan hade jag massor massor av olika sorter. Men så var vi bortrest en helg på hösten och det blev frost. Jag hade absolut inte trott det skulle bli frost just den helgen, så jag hade inte plockat upp knölarna.Sedan har jag aldrig skaffat mig nya.

    SvaraRadera
    Svar
    1. men, pysselfarmor: never, ever give up!

      Radera