lördag 13 april 2013

365foton2013 nr 7 APRIL (181/365)

( Självutlösaren fungerade perfekt!)

9 kommentarer:

  1. Säger som Pysselfarmor: Helt underbart!! Åh, vad det ser härligt ut :D

    SvaraRadera
  2. Ja, så kan kanske April vara... ser härligt ut!

    SvaraRadera
  3. Usch vad avundsjuk jag blir nu :) Precis vad jag längtar till

    SvaraRadera
  4. Bra! annars hade det ju inte blivit någon härlig badbild på dig

    SvaraRadera
  5. Nä nu räcker det med sköna sommarbilder ;-) Här i Lund har jag just lagt av mig vinterjackan!

    ps, även om det bär emot måste jag erkänna att du tagit en läcker och underbar bild.

    SvaraRadera
  6. Underbart att det äntligen blivit badvänligt för er och att utlösaren fungera! Är nyfiken på tiden ungefär??? Brukar vara så korta för hinna komma med! Sanslöst skönt foto med bra skärpa skall jag slicka några isflak om det råkar bli för varmt i vattnet!!! Bamsekram ;D

    SvaraRadera
  7. Åh, så härligt det ser ut! :)

    SvaraRadera