måndag 14 januari 2013

365 foton 2013 nr 305 SVÄVA (30 av 365)

Jag svävar....åååhåååå....

8 kommentarer:

  1. Det ser sååå härligt ut...men ack nej jag är höjdrädd!

    ;-))
    asch vi är inte så "farliga" på sprit o vin...sådär lagom....

    SvaraRadera
  2. Oj, däruppe skulle jag aldrig vilja var.

    SvaraRadera
  3. Tänk att han kom svävande för din skull, perfekt!

    SvaraRadera
  4. Härligt svävande i det vackra blå! Fina färger :) Får kika upp, för att försöka fånga ett sådant här svävande ögonblick!

    SvaraRadera
  5. Härligt att sväva där, även om jag aldrig skulle våga göra det.

    SvaraRadera
  6. Så härligt att sväva där uppe i det blå!
    Det måste verkligen vara en upplevelse, men jag undrar om jag skulle våga mig på det??

    SvaraRadera
  7. Fin bild :)Ett sådant motiv vill jag också fotografera.

    SvaraRadera