torsdag 12 januari 2012

365+1 foto2012: 231. PÅ MITT BORD (47 av 366)

Eftersom min sambo och jag bor permanent i en husbil, under sommaren i Åmål och under vintern vid Medelhavet, har vi bara ett bord som som ska fungera vid alla tillfällen. När vi förbereder mat, äter, leker med dator, tab och telefoner. Det måste vara röjt, så att vi kan växla aktiviteter. Jag plockade ihop mina käraste ägodelar, som jag vill ha med när jag ska mysa vid bordet: Espressobryggaren och en stor kopp cappuchino, min Galaxy med alla roliga appar, min käraste bloggvän Mac och mina kameror som hänger med i vått och torrt, lill-canon, ständigt i fickan om jag så bara ska gå in och handla, och Lumix med sin super-zoom, så jag kan fånga allt kul som finns lååångt därborta. Systemkameran, en Sony, plockas bara fram när vi står stilla på nån plats i flera dagar.

2 kommentarer: