tisdag 9 april 2013

365foton2013 nr 111 HEMLIG (180/365)

-Med mitt rykte vågar jag inte....

7 kommentarer:

  1. Har du hittat en ny Greta Garbo eller Anita Ekberg? Ingen kortvuxen iallafall och då behöver man vara Hemlig för det är inte lätt att smälta in i omgivningen!!! ;D

    Ser att snart är du halvvägs oj vad tiden går! Försöker bromsa annars hade jag nog också varit där!!! Kram ;D

    SvaraRadera
  2. Med en "kyss-mig-om-du-kan-hatt" :)

    SvaraRadera
  3. Älskar hatten! Skulle gärna vara sådär hemlig själv :D Härligt foto!

    SvaraRadera
  4. Ja det är inte lätt att se vem som döljer sig under hatten. Men jag tror hon har ett undermedvetet behov av att synas ändå, annars skulle hon väl satt stora solglasögon på näsan dessutom. ;)

    SvaraRadera
  5. Bra motiv! Hon är verkligen hemlig där under hatten. Ny hemlig agent kanske ;-)

    SvaraRadera
  6. Hon önskar vara hemligt och du avslöjar henne! ;-)

    SvaraRadera
  7. Kul bild!
    Perfekt paraplyhatt i förgrunden och bra maskering för den som vill vara inkognito.

    Sedan händer det kul grejer i bakgrunden:
    En kvinna som ser ut att skratta sig halvt fördärvad i mitten av bilden och vänder ansiktet neråt för att dölja sin identitet bakom hattbrättet.

    Och där längst uppe står en man mot den vita väggen och håller upp en blå skiva för att dölja sitt ansikte?

    Vad är detta för begivenhet? En maffiaträff?

    SvaraRadera